Tingkatkan Imunisasi Tubuh dengan Nutriferon

Unknown | 9:28 AM | |

Berita baik untuk pengguna setia Nutriferon. Bulan Mei ini,Shaklee dah buat 'come back'. So, jangan berlengah lagi. Jom restock Nutriferon banyak-banyak. Tak rugi pun. Satu family boleh guna. 


Pengalaman saya menggunakan Nutriferon, sewaktu anak saya berusia 9 bulan. Ketika itu, pertama kali dia dijangkiti virus demam. Saya segera bawa anak ke klinik. Setelah mendapat rawatan, doktor memberikan ubat batuk, selesema serta Nutriferon dan bukan Antibiotik. Menurut doktor, Nutriferon bertindak sebagai menguatkan imunisasi tubuh, sama seperti antibiotik. Malah ia jauh lebih baik kerana ia BERFUNGSI UNTUK MENGGALAKKAN TUBUH BADAN MENGHASILKAN ANTIBODI SECARA SEMULAJADI. 

Sejak dari itu,saya akan pastikan bekalan Nutriferon sentiasa ada di rumah. Kesannya,anak saya semakin sihat dan tidak mudah dijangkiti virus demam lagi. Saya dan suami juga turut menggunakannya. Kalau tiba-tiba rasa tak sedap badan, macam nak demam, cepat-cepat kami makan Nutriferon.Alhamdulillah, dah jarang bergantung pada paracetamol atau ubat antibiotik lain.

Walaubagaimanapun, sesuatu penyakit tu dapat sembuh dengan usaha serta izin dari-Nya. Apa yang penting adalah konsisten dalam pengambilan supplement dan cara yang betul. Oleh itu, pastikan anda membeli Produk Shaklee dari distributor yang sah dan dapat memberikan khidmat nasihat yang terbaik tentang pengambilan supplement.

Kesihatan itu suatu nikmat dan anugerah yang tak ternilai. Hargailah ia sebelum terlambat. Cewaahh ;)

Jangan segan silu hubungi saya untuk pertanyaan/pembelian

CALL/WHATSAPP : Aida - 013.5190254
INSTAGRAM  : supplyvitamin

SHAKLEE
- Better you. Better world-



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

HOME| PRODUK| PAKEJ| TESTIMONI| DAFTAR AHLI| HUBUNGI KAMI| Top of page