Katakan YES dengan VIVIX Shaklee

Unknown | 1:50 AM | |
Ramadhan semakin melabuhkan tirainya. Jadi, jangan sia-siakan masa yang berbaki ni. Seboleh-bolehnya momentum kita dalam mengerjakan ibadah di penghujung Ramadhan ni semakin bertambah untuk kita sama-sama 'feel' Lailatul Qadar tu, Insya'allah.

Bulan puasa ni, sistem penghadaman kita pun apa lagi, semuanya say 'YES', sebab apa? Bolehlah berehat sekejap daripada aktiviti pencernaan. Kalau tak, selagi tak tidur, memang kita makan, makan dan makan. Masa ni jugak la kita boleh ambil peluang untuk tingkatkan kualiti kesihatan tubuh badan. Kesian jugak kan kat sistem penghadaman, bekerja 11 bulan tanpa rehat yang panjang. Ada hikmah kita diwajibkan puasa sebulan di bulan Ramadhan.

Tambahan dengan pengambilan Vivix di bulan puasa ni, Insya'allah, semestinya boleh boost up tenaga kita. Vivix ni, masa tahun pertama diperkenalkan, jualannya mencecah 1 000 000  botol. Kat situ dah nampak kan betapa hebatnya khasiat Vivix ni. Ok, jom saya kupas satu per satu.

Apa itu Vivix?
Vivix merupakan revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol. Ia merupakan cecair pekat yang berwarna merah( kalau bukan merah, tu bukan Vivix) terhasil daripada Anggur Muscadine dan beberapa tumbuhan lain.

Apa itu Polifenol?
Polifenol adalah kumpulan fotokimia, yang terdiri daripada sebatian tanaman, dimana mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. .

Kandungan Utama Vivix

Muscadine Grape (Anggur Muscadine)
- Dapat menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria

Purple Carrot
- Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung

Elderberry (Sambucus Niagra)
- Melindungi penyakit kardiovaskular dan jantung, serta mengurangkan stress, memperbaiki sistem penghadaman dan penglihatan.

Polygonum Cuspidatum
- Mampu melambatkan proses penuaan, merendahkan tahap kolestrol, menstabilkan tekanan darah serta membantu mengurangkan berat badan. WOW!! (",)

Apa Khasiat Vivix? 
Vivix terkenal dengan fungsinya untuk menghalang proses penuaan wajah ;Bagaimana? Kandungan utama Anggur Muscadine, bertindak balas mengawal agen penuaan. Vivix juga bertindak melindungi dan memperbaiki Sel DNA. Selain itu, Vivix membantu :

1. Melindungi jantung anda; mengelak serangan jantung dan angin ahmar.
2. Bersifat Antibiotik, menyahaktifkan virus (antivirus)
3. Kesihatan otak
4. Menstabilkan tekanan darah tinggi
5. Menurunkan paras gula dalam darah
6. Mengelakkan kanser
7. Membantu proses penghadaman

Individu - individu berikut amat digalakkan untuk mengambil Vivix 

1. Perokok tegar yang ingin berhenti merokok
2. Pesakit kanser
3. Darah tinggi/Kencing Manis
4. Sembelit
5. Pesakit Batu Karang
6. Individu yang Mementingkan kesihatan

Ada berita baik. Shaklee tengah buat promo untuk pelanggan-pelanggannya yang dihargari, beli 2 Botol Vivix, dapat diskaun 5%, FREE KEAHLIAN SHAKLEE SEUMUR HIDUP DAN FREE VITALEA (WORTH RM 94.10) + Shaklee akan bagi bonus pulak lagi tu..

Dan.. kalau sesiapa nak restock Vivix banyak-banyak, ada lagi promo lebih jimat. Beli 6 botol Vivix, FREE 1 Botol VIVIX, FREE VITALEA DAN FREE KEAHLIAN SHAKLEE SEUMUR HIDUP + Bonus (Duit Raya) daripada Shaklee.

Saya pulak? Of course la akan bagi FREE POSTAGE/DELIVERY untuk anda..

Untungnya anda yang beli Vivix bulan Julai ni.
JOM, KATAKAN YES DENGAN VIVIX SHAKLEE

Cepat-cepat hubungi saya, dan saya terangkan lebih lanjut.






Shaklee- Better you. Better world-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

HOME| PRODUK| PAKEJ| TESTIMONI| DAFTAR AHLI| HUBUNGI KAMI| Top of page