Salam Aidilfitri !!

Unknown | 10:29 PM |
Alhamdulillah.. masih diberi kesempatan beraya bersama keluarga tercinta, nun jauh di Kedah hingga ke Pahang.

Okey. Tak terlamat lagi rasanya nak memohon kemaafan buat semua pelanggan Shaklee saya, rakan taulan, anda-anda yang setia membaca blog saya; Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.

Sejak kebelakangan ni, banyak saya lihat yang dah mula tak sihat, demam dan kena admit di hospital. Ye la, salah satu faktornya perubahan cuaca, perjalanan balik kampung yang jauh dan lama. Apa-apa pun, pesan saya, dalam keseronokan kita menyambut Aidilfitri ni, jangan lupa soal kesihatan diri terutamanya dan juga keluarga.

Alhamdulillah, saya guna Nutriferon dan Vitamin C untuk keluarga saya.. Moga-moga mereka yang saya sayang akan terus diberi kesihatan yg baik dan berpanjangan..

Nutriferon Shakleee, Vitamin C, Garlic & Zinc sesuai sebagai protection untuk tingkatkan imunisasi tubuh. Insya'allah, keluarga sihat, anda bahagia ;)

* Selamat Hari Raya from us *
Shaklee
- Better you. Better world-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

HOME| PRODUK| PAKEJ| TESTIMONI| DAFTAR AHLI| HUBUNGI KAMI| Top of page